Lediga tjänster

Ekonomiassistent/Orderadministratör

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som har erfarenhet av bokföring, administration och orderhandläggning som vill arbeta i ett expansivt företag. Du kommer att sköta vår ekonomi med betalningar, fakturering, löner och bokföring. Du kommer att arbeta med order och administration genom att svara i telefon, ta emot och lägga in order, boka frakter och andra administrativa uppgifter.

Kvalifikationer
Som person är du positiv, noggrann, uttrycker dig väl i tal och skrift samt är serviceinriktad. Du gillar att jobba självständigt, är självgående och trivs med ett varierande arbetsinnehåll.
Tjänsten är tillsvidare och deltid 50 %, på sikt finns möjlighet till mer.

För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Evelina Savolainen.

Säljare

Är du en social person som drivs av utmaningar och av att skapa resultat?
Letar du efter en ny, spännande roll där du får stor frihet och fantastiska förutsättningar att utvecklas?
Om du svarar ja på dessa frågor är rollen som säljare på Savotech någonting för dig!

Varmt välkommen att kontakta Stephanie Savolainen för mer information.